środa, 24 lutego 2010

A jak... AMB Artwear - KONKURS Aktivista i AddressBook ROZWIĄZANY!



Konkurs rozwiązany!! Torba powędruje do Justyny z Krakowa. A oto odpowiedź, która przesądziła o jej zwycięstwie:

ZMYSŁOWA BRUNETKA O PONĘTNYCH KSZTAŁTACH,ROZRYWKOWA,CZUŁA I PEŁNA ENERGII POSZUKUJE KOCHANKA NAJLEPIEJ DZIEŁO OSKARA PODOLSKIEGO:)
prosze badzcie swatka.


Będziemy!:)

Business&Pleasure – takie hasło rzuca Oskar Podolski, założyciel Amb.Inc, Oesu oraz Ambrosia.Inc.Graphics. Reprezentuje grupę osób zajmującą się projektowaniem odzieży dla ulicznych marek. AMB Artwear to pomysły z jego pojechanej głowy przelane na dzianinę. Ten człowiek to petarda – projektuje ciuchy, grafikę (przede wszystkim typografię, plakat i logo). Maluje, projektuje okładki (ostatnią, przygotowaną dla Pjusa można zobaczyć na Międzynarodowym Biennale Agrafa w Katowicach)i ilustracje, robi scenografi e (m.in. dla „Elle”) i buty dla Nike. Dla AddressBook zaprojektował logo, dba również o jego stronę graficzną. Ciuchy projektuje od sześciu lat. Wzory ubrań robił dla takich firm, jak: Dill, Moro 78, Mass Dnm czy Alkopoligamia. Od grafiki, przez kroje i materiały, aż po detale.

Ciuchy AMB Artwear to street style na najwyższym poziomie. Duża część wzorów jest stricte typograficzna, wiele z nich przekazuje treści, z którymi utożsamia się team AMB Artwear. Dziewczyny z AddressBook jarają się sloganem AMB „Against Majority Blindness. Mental Destruction. Graphics Terrorism", dobrym krojem ubrań i (wreszcie!) ładnie skrojonymi damskimi t-shirtami.

Od teraz co miesiąc do wygrania jedna (!) torba zaprojektowana przez artystę, którego sylwetkę prezentujemy.
W marcu mamy dla Was ekologiczną torbę 60bag.com z biodegradowalnej bawełny z nadrukiem autorstwa AMB Artwear.


By ją wygrać, napisz, dlaczego jedyny egzemplarz torby z nadrukiem AMB Artwear, wyprodukowany przez 60bag.com, ma trafić właśnie do Ciebie!

Wyślij SMSem kod "AKT.AMB" i odpowiedź (max 153 znaki) na numer 7255.

Koszt wiadomości to 2 zł netto (2,44 zł brutto). Wygra osoba, która udzieli najbardziej przekonującej odpowiedzi. Konkurs trwa w okresie 1-15 marca 2010, zwycięzcę o wygranej poinformujemy telefonicznie w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu. Regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie redakcji „Aktivist” przy ul. Elbląskiej 15/17 w Warszawie.

www.5upreme.com, www.ambrosia.pl, www.addressbook.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz