wtorek, 15 czerwca 2010

NOWE OBLICZE MOHERU I TORBY PLAKATÓWKI

NOBO Design z fanatyzmem młodych zmienia stare na nowe. Jak sami NOBO-wcy deklarują, próbują znaleźć równowagę pomiędzy ginącą (lub jeśli ktoś woli – gnijącą) tradycją a nowoczesnym projektowaniem. Niedawno zaprezentowali swój nowy koncept – Moher Bag! Na świecie moher święci modowe triumfy, u nas – tylko święci. Designerzy z NOBO swoimi pięknymi projektami przenoszą moherowe berety z kościołów na ulice i wybiegi. Zamiast narzekać na niedostatki, trzeba umiejętnie wykorzystać naddatki i z wad uczynić atuty. Przemielić mohery na torby! Amen. Więcej szczegółów o Moher Bag na tu






Muzeum Narodowe w Warszawie również poszło z duchem czasu i wyprodukowało naprawdę fajny gadżet – w muzealnym sklepiku są do kupienia trzy wzory ekologicznych toreb wyprodukowanych przez firmę HO-LO.



Torby wykonane zostały w ramach nowatorskiego projektu – advercyclingu, który polega na powtórnym przetwarzaniu niepotrzebnych billboardów i bannerów.



Wszystkie torby uszyte zostały z reklamowej siatki typu „mesh”, z której pierwotnie wykonany był wielkoformatowy banner reklamujący monograficzną wystawę Jacka Malczewskiego.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza