![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizTkNb996OyXuMv4JYI3G8ywgfZmtJAqqsTWBZJjAS0aMC40Oj99FtHgaltFaP98Zktfj-InE-Xrep1WyLzm9eAMHf9pIPBfY8I4GPL_I-HaMWDAccSZFs4f4mn0rgHXu8GvU2accVwIg/s200/cannes1.jpg)
Niedawno zakończył się 56. Festiwal Reklamowy w Cannes. Za najlepszy spot reklamowy uznana została reklama Philipsa, którą prezentowalismy Wam na blogu już w kwietniu.
Wsród nagrodzonych spotów są też między innymi:
W poprzedniej edycji festiwalu wygrała firma Cadbury i jej goryl.
Szansę na wygraną mialy tez polskie spoty. W kategorii reklama zewnętrzna nominowana byla kampania agencji McCann Erickson pt. "Bródno" zrealizowaną dla Greenpeace Polska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz